"Sinema, AVM Dönemi Sonrası Ruhunu Kaybetti"

Filmyorumlarii Yorum yok 31 Mayıs 2017 Çarşamba
"Sinema, AVM Dönemi Sonrası Ruhunu Kaybetti"


İletişim ve sinema sektörünün duayen isimlerinden Nizam Eren’in hazırladığı ve İlknur Bay Fırat ile birlikte sunduğu Salon 7 programının konuğu Cem Karaca ve Apaşlar grubu ile yollarını ayırıp genç yaşta Özen Film’in başına geçen Mehmet Soyarslan'dı. 76 yıldır faaliyetini sürdüren ülkemizin en eski ve köklü film şirketinin sahibi önemli açıklamalarda bulundu.

Özen Film kendi sinema zincirine rağmen neden AVM lerde olmadı sorusu üzerine; "Sinemayı semtlere mahallelere taşımak ve bir geleneği yaşatmak için çok uğraştım. Gong sistemini, perdenin açılı kapanmasını hep bir ritüel kabul ettim ve Levent, Kadıköy, Çemberlitaş ,Suadiye , Nişantaşı, Şişli gibi insanların evine yürüme mesafesinde salonlar açtım ama AVM yapısı bunlara izin vermediği için maalesef hem geleneği yaşatamadım hem de salonları kapatmak zorunda kaldım" diyen Soyarslan, "Bu Son Olsun" ve "Resimdeki Göz Yaşları" adlı bestelerinin doğuşunu da anlattı. Soyarslan; "Hiçbir bestemi bir olaydan esinlenerek yapmadım ama günümüzden geriye bakınca önemini yitirmediğini görmek bana huzur veriyor. İşte amaçladığım buydu" diye belirtti.

Mehmet Soyarslan, şu an en büyük hayalinin de finans bulabilmesi halinde Son Osmanlı: Yandım Ali 2'yi çekmek olduğunu belirtti.

Salon 7 adlı sinema programı, Sat-7 Türk kanalında her perşembe akşamı saat 20:00'de Türksat ve D-Smart 157. kanaldan izlenebilir.

Etiketler:

Yorumlar(0)

Tasarımcıya teşekkürlerimizi sunarız (T-blog) -

Çikolatalı Film.